2.11.09

İstanbul

eveeet sevgili okuyan insan. kısa süreli bir tatilin ardından tekrar sizlerleyim. internete pek bi az girebildim tatilde çünkü halamlara gitmiş bulundum teee İstanbul'lara kadar gitmişkende tüm vaktimi internet başında geçirmedim taktir edilecektir ki :)

neyse bakalım sağolsun derslerimiz öğleden sonra olduğu için ve resmi bayram öncesi yarım gün olduğundan bizim dersler çarşambadan kaynayıverdi, cuma gününüde okulumuz sağolsun tatil etti bize. e biz de ne yaptık efendim? baktık ki "tatiiiiil" var, yurt ortamındaki her insan ailesinin yanına gitti. tabi burda ben istisna durumuna düşmüş bulundum. evim pek bi uzak olduğu için (sağolması gereken merciye de burdan sağolsun diyorum!) daha yakın bir nokta olan İstanbul'da geçirdim tatilimi.

yine girişi çok uzattım, benden yazar olmaz değil mi ama? adam akıllı konu olmayınca düzgün olmuyor ne yapayım :)

öncelikle bu tatilin benim için faydalı geçen kısımlarından bahsetmek istiyorum :) yalnız başına kalmakta olan erkek öğrenci olarak işime yarayabilecek küçük küçük şeyler öğretti halam. daha ziyade bildiğim şeyler konusunda tekrar bi gösterip pratik yaptırttı bana. tişörtlere ütü basıp düzgünce dolaba kaldırmaktan tutun bisküvili pudingli pasta yapımına kadar pek çok şey öğrendim :) artık tatlı niyetine birşeyler yapabilmekteyim sevgili okur. ancak bana tuzlu yemekleri yapacak birisi hala gerekmekte :)

tatilin hafiften sıkıcı olmasına sebep olan hava koşulları vardı bir de. benim gitmemle bozması bir olan havalar evden sadece 3 kere çıkamıza olanak sağladılar. ancak evde yeterince şen şakraktı :) halamlar müstakbel ebeveynler olarak benim üzerimde kendilerini denediler. bakalım çocuklara -ki burda beni cidden çocuk niyetine kullandılar diyebilirim :)- laf geçirebiliyor muyuz? şeklindeki meraklarını giderdiler. tabi benim üzerimde haliyle biraz zor oldu :) neyse ama onların beni eğittiği kadar ben de onları eğitmiş oldum :p

bu yazı çok daha fazla uzamadan 2 minik 1 azıcık büyük konudan bahsedip kapatacağım, korkma az kaldı :)

İstanbul'da pek çok arkadaş olduğundan ve çoğunluğunun nerde oturduğu hakkında fikrim olmadığından dolayı kimseyi arayamadım, ancak güzel dost Gamze'yle 3 saatliğinede olsa buluşma imkanı yakaladık. diğer arayıp görüşemediğim arkadaşlardan ufağından bi özür diliyorum, affeyleyin beni.

2 minik olaydan 1 tanesi:

Gamze'yle buluşmaya giderken, dolmuşçu amcanın bizden trafiğin ortasında yan dolmuşa geçmemizi istemesiydi. pek bi şaşırıp kornalar arasında öndeki dolmuşa zıpladık hepimiz yolcu tayfası olarak.

2. olay:

halamlara geri dönüş yolunda dün liseli gençler muhabbet ediyordu. ben lisemi özledim, bunu fark etmiş durumdayım :)

neyse hadi yine uzattım bol bol gereksizinden :) esen kal okurcan :)

baş baş...

dipnot 1: başlık konusunda yine harikayım(!)

dipnot 2: çarşamba günü de Adam Fawer gelecekmiş imza almak isteyenler bana ulaşıversin :)

Hiç yorum yok: