11.11.09

yurttan nağmeler/6

sevigili okurlar, sizlere 2. yurdumdan son kez bi seslenişte bulunuyorum!

evet doğru duydunuz, ismimin sonunda bulunan "(geçici yerleştirme)" şeklindeki ekten kurtulmuş bulunmaktayım. ancak iş bu ki 4. yurda gidiyorum. tabi bu pek birşey ifade etmiyor sizler için :) neyse 4. yurt öğrenciler arasında en berbat olduğu söylenilegelen yurt... bende bunu bildiğimden müdür "bey" in yanına çıkarak 6 da yer varsa oraya gitmek istediğimi söyledim. bakalım bakacakmış yarın, hayırlısı... yer varmış diye duydum da emin olamıyoruz haliyle...

neyse gelirsek normal konulara dersler tüm sıkıcılığıyla devam ediyor. sıkıcı çünkü ingilizceden başka birşey yok. sıkıldık haliyle. hele bir de bildik birşeyler görüyorsak vay halimize :) quizz gelse de kaçsak modunda sınıfın %99.9 u :)

az önce de oyun salonundan gelmiş bulundum. bir langırt oynamışım ki sormayın. fırfır adlı hamleyi teknik bir şekilde kullanmaya başladım sanırım :D ya da aşırı ballıyım, ki 2. ihtimal daha da büyük hani :)

neyse bugünlük bu kadar benden, pek kısa, gereksiz, konusuz bi yazı oldu ya sağlık olsun. yeni yurdumdan daha normallerini yazarım inşallah...

baş baş.. :)

Hiç yorum yok: