26.10.09

insan modelleri

evet sonunda dün kampüs dışarısına çıkmış bulunup farklı insan modelleriyle karşılaştım. hepsini de not aldım ki kendime gelince paylaşayım diye ama film izlemeyi yeğledik. beklettiğim için özür dilerim sevgili okur :)

dün 16 sularında oda arkadaşımın yapacağı alışveriş vesilesiyle dışarı çıkmaya karar verdik ve 4 insan çıktık dışarı. okulumuzun Eskişehir yoluna olan kapısı sağolsun kampüsün nerdeyse yarısını kaplayacak uzaklıkta olduğu için yürümek yerine burdan dolmuşa bindik. burası insan modelinden mi kaynaklanıyor dolmuş modelinden mi emin değilim ama bindiğimiz dolmuşta fazlasıyla zıpladık diyebilirim. hani defalarca üzerinden yürüdüğüm yolda ya sonradan çukurlar açıldı bolca, ya da acelesi olan dolmuşçu modeli (ya da sanırım amortisör oluyor ya emin değilim, ondanı bozuk dolmuş modeli) sayesinde lunaparkta gibi geçen bi yolculuk yaptık kapıya kadar :)

sonra çıktık Cepa adlı alışveriş merkezine doğru, orda da doğru gitmemiz gereken yere girdik. oda arkadaşım kıyafetleri kendi üzerinde denerken ve bende beklerken 2 adet insan modeliyle karşılaştım tam oracıkta.

bir tanesi, hani şu çghb de Burcu var ya, böyle iyileşen kadın olmuştu bi ara haber skeçlerinden birinde, aynı orda seslendirdiği ses tonuna sahip bir insandı. eşiyle beraber kızına alışverişe çıkmış anne! ama nasıl anne :) kızının giydiği ilk kotu gördükten sonra derhal satış elemanıyla muhabbete girişti (kotu da sevmedi darmış diye) neymiş efendim. "üniversiteli gençlerin kilo durumu hiç belli olmuyor biliyonnu? öle fest fud falan bi çıkıp bi iniyolar, sonra bi aldığı kotu bi daha giyemiyo." şeklinde, bunu az önce tarif ettiğim ses tonuyla hayal ediniz :) daha sonrada satış elemanına kendi hakkında gereksiz bilgiler vermeye başladı. "benim giyeceğim şey hafif olcak, biliyonnu? ayakkabıyı bile hafif seçerim ben kendime, he he he he..." şeklinde ilginç derecede herşeye karışan bir insandı kendisi :)

2. bir model yine orda karşıma çıktı, o da satış elemanlarını dövme eğiliminde bir kadın modeliydi

kadın modeli: başka elemanınız yok mu sizin?!!
eleman: ben yardımcı olayım, yemek saati olduğu için şu anda yok hepsi.
km: iyi!!!!
e: (hönk!)

eleman öyle hissetmemiş olabilir ancak benim hislerim aynı bu şekildeydi kendisini duyduğum sıralarda :)

3. ve 4. insan modellerini de müşteri hizmetlerinde ve kasada gördüm. 3. insan modelden ziyade aşırı bezginlik ifadesine sahipti, aşırı ilgimi çekti. nerdeyse "nedir sizi hayattan bu kadar bezdiren, kuzum?" diye soracaktım :p

4. model ise içmeden sarhoş olmuş tipler gibime geldi. kasaya vardığımızda bizimle ilgilenmek yerine, en ufak ve gereksiz bir şeye "hahahahuhhuuhuahahaee" şeklinde gülmektelerdi kendileri, ilgisizlik başıma tak etmiş olacak ki bu durumları fazlasıyla ilgimi çekti sanırım.

5. bir model görmedim ancak bi adet yüz ifadesi gördüm ki evlere şenlik :) kampüse döndüğümüzde önce otostop çekmeyi düşündük, neyse girişte beklerken bi tane kız var bekleyen, 3 tane daha erkek var bizden ayrı. hepsi otostop için beklemede. genç bi ağabeyimiz kıza doğru gülümseyerek gelip durdurdu arabayı, ancak o da ne tüm herkes arabaya doğru gitmekte! adam önce bi şaşkınlık ifadesine bürünüp çabuk atlattı bunu. daha sonra abimizin kızın gideceği tarafa değil başka yere gideceğini öğrendik ve diğer 3 erkek bindi arabaya. giderken adamın suratındaki yıkılmışlık ve "neye niyet neye kısmet" bakışını resmetmeyi çok isterdim ama olmadı işte :)

işte böyle bir gün kampüs dışına çıktım, farklı insan modellerinden geçilmiyor etraf :) sizlerle paylaşayım istedim bunları. iyi mi yaptım kötü mü siz karar verin. çok uzadı, kapatıyım ben çok yazmasın sevgili okur :)

baş baş...

Hiç yorum yok: