5.11.09

yurttan nağmeler/5

İstanbul'dan dönüşümde sınıfta ilk duyduğum cümleler:

"havalarda böyle pat diye nasıl soğudu anlayamadık be abi..."

ve türevi şeklinde cümleler olmuştu. bugün gerçekten çok fazla soğumuş olduğu ve yağmurun bizlere "öğrenci canım bunlar biraz merhamet" tarzında düşüncelerden tamamen arınmış şekilde nasıl eziyet edebileceği konularını kavramış olduk (zira saat itibariyle yine dün) geçen yazının sonunda bahsettiğim gibi Adam Fawer gelecekti, gelmiştir herhalde bilmiyoruz. Çünkü, ders sonrasında yemekhaneye varana kadarki yolu Adam amca için tekrar dönmek ve yine aynı derecede ıslanmak bizi çok korkuttu. Biz dediğim hepi topu 3 kişiydik, 1 tanemiz (Gonca) gitmeye kesin kararlıydı. Ancak diğer tanemiz (Pınar) ve ben yağmurdan tırsmış insanlar olarak Gonca'nın kararlılığına baskın çıktık ve söyleşi+imza saatlerini kaçırdık. Sanırım pişmanım. "Goncaaa, özür dilerim sendeeeen" "neden seni dinlemedim beeen?" "ama bilemedim ben onuuuu :(" şeklinde sızlanışlar mevcut şu an içimde...

ayrıca cuma günü ilk mid-term sınavımızı olacağız ve çalışma temennileri içerisindeyim. biliyorum o kadar zor değil ama kelime bulmak pek zor geliyor okur! daha alternatif ve interaktif bi yolu var mıdır şu kelime öğrenmenin var mı bilen?

pazar günü de radyo dersi 2 varmış, çok mutlu çok sabırsızım. hepimize şimdiden iyi eğlenceler ve iyi dersler :) bekle ORT geliyorum :)

haydi görüşmek üzere okur kardeş, baş baş :)

günün dersi: üzerindeki delikler ne kadar küçükte olsa converse'lerin her türü yağmurda su geçirir (test edildi+onaylandı)

günün yorumu: (üzeri brandamsı bi adet tavanla kapanmış üstü açılabilen bi arabaya karşı) şuna baksana be kafasına don geçirmiş gibi duruyor!

Hiç yorum yok: