27.11.09

bayram part 1

selam sevgili okur,

kaç zamandır blogum aklımda ancak bi türlü yazmaya fırsatım olamadı. sanki çok yoğun bir dönem geçiriyormuşum gibi tatile erken çıkmış bulunmaktayım bilindiği üzere :) ilk 6 günümü bitirmiş bulunmaktayım. ve gayette eğlenceli geçmekte ( bir adet quiz kaçırmış olduğumu öğrenmem haricinde )

en güzeli de bugündü şimdiye kadarkilerin. çocukuluğuma dönemesemde çocukluğumda oynadığım kadar çok oyun oynadım bugün :) yine çocukluk oyunları değillerdi tabi ki ama fazlasıyla eğlendim hani.

öncelikle bugün kısa bir alışveriş faslının üzerine ben Veysel'le buluştum. 2,30 da seans olduğunu zannetmemize rağmen aslında o seans 3,30 da olduğu için fazlasıyla boş zamanımız kaldı. ( 2012 ye gittik bu arada ve sevdiğim bir film oldu kendisi, efektler falan güzeldi. başroldeki abimizin Cüneyt Arkın'la yarışacağını zannettim aslında bir ara ama yapmadı çok şükür bunu ) biz de bu boş zamanı değerlendirmek adına bowlinge gittik. 3 oyun oynadıktan sonra ( oyun olarak hesaplarsak 2-1 yenilmiş olup toplam olarak yenmiş bulundum ) filme girdik.



ardından çıkınca Ersan ve Emre abimler yakınlardalarmış. bir oyun da onlarla oynadık. 2'li takımlar halinde oynadık. bu seferde toplamda yenmiş bulunduk (Veysel'le ben). bireysel açıdan da birinci oldum. havamdan geçilmiyor :)



neyse efendim tabi ki bunlarla sınırlı kalmadık. üzerine langırta gittik. kaç defa olduğunu bilmediğim kadar çok langırt oynadım. gittikçe gelişmekteyim :)



onun da üzerine hayatımda ilk kez olmak üzere kartinge gittim. hatta bir sefer yetmedi ikinci sefere bir kere daha sürdüm :) ilk seferki acemiliğimi attım. yalnız arkadaş ne zevkli birşey o öyle. hani o hızı alırken kulaklarımı ve saçlarımı yalayıp geçen rüzgarı hissetmek çok zevkli birşey. insanların neden hızı çok sevdiğini keşfettim bugün :) ancak açık havada olmadıktan sonra o kadar da zevki olmuyor hani tavsiye etmem yine :) sürecekseniz motor sürün :p



karting yetmedi üzerine biraz daha langırt oynadık zaten sonrasında :D bol oyunlu bir gün oldu gerçekten. çok mutlu oldum. kurban bayramı arifesinde çocuklar gibi şendim hatta :)

neyse okur çok uzadı bu sefer yazı. hadi görüşürüz "bayram part 2" de

o zamana kadar baş baş...

dipnot: ne çok resimli bir yazı olmuş. paylaştıktan sonra fark ettim :)
dipnot 2: bowlingte oyunlar arasında geçiş yaparken ekranda yazan "devam etmek için bir top at GÖKHAN" şeklindeki yazı da yedi bitirdi bizi..

1 yorum:

Adsız dedi ki...

pekin