13.11.09

yurttan nağmeler/7 (bu yurt bana küçük)

evet geçen günkü 2. yurttan son seslenişimden sonra dün sabah taşınmış bulunmaktayım. müdür "bey" le gittik baktık 6 da yer var mıymış diye ama bulamadık. ben de duyumumu diretmek adına gittim bi de 6. yurt müdürüyle konuştum ancak sonuç olarak 4 e yerleşmiş bulundum :)

sığmadım sevgili okur yurda. sığmadım derken eşya falan değil onlar maşallah bayağı iyi yerleşti. yakında herşey tam oturacakta ben fiziksel olarak sığamadım bi türlü. hiçbirşeyi bana göre yapmamış adamlar. kendimi dev gibi hissederdim zaten ara sıra ama burdaki herşey bana bunu hissettirmek için tasarlanmış sanki :)

duşlara girdim, duş kısmı sabit, ayrıca bilin bakalım? evet benden kısa.. kafamı yıkamak için kamburumu çıkartmak mecburiyetindeyim. sonra bu zaten normalde de yaşadığım bi problem değilmiş gibi lavabolardaki aynalarda kısa. kendimi göremiyorum. ranzanın da üst katına düştüm. hani alışık olmadığımdan değil yine de o da kısa. üstünde ne var ne yok görmek güzel birşey ama 2 deki bu kadar kısa değildi.

kısacası kendimi bildiğiniz devlik kompleksine sokmuş durumdayım -bilmiyor olmanız da muhtemel hani ya neyse :p-

odadaki diğer kişilerse hepsi büyük insanlar, pek küçük kaldım. en yakınım 2. sınıfta. neyse idare edeceğiz bakalım. kendimi küçük hissettiğim tek konu yaş oldu herhalde bu yurtta :)

neyse sevgili okur bu kadar yeter sabah sabah, daha kahvaltısı var dersi var.. hadi görüşelim yine sonra bi ara :)

baş baş..

Hiç yorum yok: