20.11.09

tembelleştim mi ne?

hani az önce Murat'la konuşurken fark ettim ki ben harbiden bayağı bi tembelleşmişim yahu. hazırlık bana yaramamış arkadaş. anca gez toz langırt oyna :)

hoş şikayetçi değilim acayip hoşuma giden bi durum olmaya başladı işin kötüsü o :) Cumhuriyet Bayramı dolayısıyla İstanbul'a gitmiştim bilindiği üzere. yarında (saat itibariyle bugün gece oluyor) Mersin'e yola çıkıyorum Kurban Bayramı sebebiyle. tatilimi birleştirmiş bulundum uzattıkça uzattım ki domuz gribi sağolsun sonrası da uzayacak gibi görünüyor tatilin. bana fazlasıyla saçma gelmekte ya neyse bu başka bi konu.

Murat dedi ki yılbaşında ders çalışıyor olacağım, vay bee dedim, kolay gelsin sana, ben de biyerlere gitmsem mi ki diye planlar yapmaya başladım dedim. adam kızdı bana haliyle :) seneye görürüm ben seni şeklinde sitemler etmeye başladı

oda arkadaşlarım zaten beni korkutmaya başladılar :) kaçıp giderim lan, kızdırmayın korkutmayın beni! tembellik güzel şey, seviyorum. elimden geldiğince devam edeceğim işte. görürsünüz siz :)



neyse bakalım yarın ders var yol var ben saat 2,25 olmuş hala ayaktayım. kısa ve özümsü bi yazı oldu. hadi görüşürüz sevgili okur

baş baş...

Hiç yorum yok: