31.12.09

10...9...8...7...

sevgili okur, kusuruma bakma ancak tutamadım kendimi. durdum durdum uzunca bir süre ama baktım sonra içim içimi kemiriyor yeni yıl yazısı yazmıyorum diye sinir oldum kalktım geldim sonunda. kutlama yapacağım kendi kendime blogumda, hepinize dilekler sıralayacağım ondan sonra gireceğim 2010 numara karşılığı verilen yıla.

ancak öncelikle bi adet şikayetim olacak. Diren'in yeni yıl yazısı, yeni yıl yeni baş! tada atarlandığı gibi, "seneye artık" ve türevleri şeklindeki şakaları artık bende pek kaldıramıyorum. aynısı bizim sınıfta da yapıldı, aah dedim, ne zaman bitecek ki dedim ama sanırım bunlar bitip tükenmeyecek, eskimeyecek kabak tadındaki şakalardan olacak sanırım hayatımızda.

neyse gelelim 2009 yılına. malumunuz o ÖSS adı verilen sınavla uğraştım yılın ilk yarısında. tabi yarısı geçince de stres bitmemişti ya neyse artık :) yazın bolca gezdik tozduk dedim ki tüm sınav stresi çıktı artık içimden, çıkarttım attım o acıyı ancak o da ne? hazırlık yılı daha da tatlı geldi, 3. kez tatile çıktım 4 aydır daha ne olsun :) hala daha çıkartıyorum o acıyı, bir yeni yıl klişesi olarak daha "yeni yılım da o geçen yılın acısını süründüre süründüre öldürmekle geçer inşallah" diye kendime dua ediyorum.

hani şu 1 ocaklar hep tatil ya okur, ben çok seviyorum işte onu. hele ki geçen ocak ve birkaç saat içinde girecek olduğum daha da çok sevdirdi bunu bana. geçen yıl dershaneden nerdeyse 10 a yakın kişiden söz almış olmamıza rağmen sadece 3 kişi sinemaya gitmiştik o güzide ocak gününde. bu senede yine hafta içi olup tatil olmasıyla ben de bu sefer "yine" erkenden tatile çıkmış olup İzmir'e geldim. her biri farklı geçiyor artık mutlu oluyorum böyle olaylarda :)

aklıma gelmişken yılbaşı geldi de kar nerde yahu? İzmir zaten pek mümkün değil de hani Ankarada da yoktu. özledim kar görmeyi, geçen yıl Erzurum'da bıkmışta zannetsem kendimi, en olmadık şey bile özlenilebiliyormuş şekil A da görebileceğiniz üzere :)

neyse çok uzatmadan burdan tüüüüüüm okuyanlarımın, hayatımda yer almış alacak olan tüm güzel ve güzide dostların + bir de canım ailemin yeni yılını kutluyorum. hepiniz sağlıklı sıhhıatli güzel bi yıl geçirin. yarın yine aynı curcunanın içine uyanıp haberlerde Taksim'deki tacizcileride izleyecek olsak, umarım ki hepimizin karşısına daha güzel fırsatlar ve insanlar çıkar.

küçük şeylerle her daim mutlu olabilmemiz dileklerimle ;)

baş baş...

Hiç yorum yok: