21.12.09

yurttan nağmeler/9

selam sevgili sadık okurlarım :) naber, nasılsınız. uzun zaman olmuş yazmayalı onun farkındayım 3-5 gündür ancak sonunda yazabiliyorum bende. işin garibi zaten sınırlı sayıda izlediğim bloglarda da bi durgunluk var. Diren en sık yazı yazan kişiydi takibimde bulunanlardan ancak son zamanlarda pek göremez oldum eğlenceli yazılarını. onun dışında en sık yazan zaten sınıfımın bloguydu. hocamız ödevler iletirdi alıştırmalar gönderirdi falan ancak son zamanlarda onlar da yok ortalıkta. en son yazı 16 aralık tarihli Caner'in blogta var. nadir ama güzel yazan takibimdeki kişilerden kendisi. neyse bakalım izlediğim kısıtlı sayıdaki yazarların daha sık yazı yazmasını bekliyorum efendim, burdan sesleniyorum kendilerine :)

gelirsek eğer bugünkü yurttan nağmeler yazısının asıl konusuna kendisi SAS olmakta. hani bahsetmişimdir daha önce illa ki "su altı sporları topluluğu" diye. onlar işte.

ben topluluğu bayağı bir sevdim hani, gerek havuzda antrenmanlar -ki bunlar artık paletle yapılıyor daha bi zevk geldi antrenmanlara- gerek arada bir yapılacak olan freebeer etkinliklerinden ilkine katılmam eğlenceli bi ortama ve spor aktivitesine girmeme vesile oldular. ayrıca hayatımda ilk kez olarakta cumartesi günü yine SAS'la birlikte spor salonuna gitmiş bulunmaktayım. her ne kadar aletlerin hepsi yine bana "devlik komlpeksi" yaşatmış olsa da "spor yapmak eğlenceliymiş be arkadaş" dedim kendi kendime. bundan sonra elimden geldiğince devam edeceğim artık, yaza karşınızda nasıl bir Gökhan bulursunuz bilemem :p

onun dışında bir konu da geçen gün merakla beklenen -en azından benim beklemekte olduğum- Avatar adlı filme gittim. şu Na'vi adı verilmiş mavi yaratıkların olduğu başka bir gezegende geçen film. 3 boyut zevkini ya bende ya filmde bir sorun olmasından dolayı pek tadamadım doğrusu -ki muhtemelen bende, zira diğer arkadaşlar tatmışlar- ancak yine de film gerek uzunluğuyla gerekse bu uzunluğunu sıkmadan doldurabilmesiyle yeterince güzel bir filmdi. senaryoda ufak ufak tahminlerde bulunabiliyor olmak biraz sıksa da eğlendim ben yine de filmde. tavsiye ederim sizlere de izlemenizi. ayrıca belirtmek isterim ki ışıl ışıl bir filmdi. gidenler ne demek istediğimi anlayacaktır :)



şimdilik benden bu kadar sevgili okur. kısa ve öz oldu sanki bu sefer. neyse bakalım ilerde yeni konularla görüşmek dileğiyle, o zamana kadar baş baş...

Hiç yorum yok: