7.1.10

Yollar

öncelikle belirtmek isterim ki hafiften zoraki bir yazı olacak bu, tatilden döndüğümden beri var kafamda yazmak ancak bir türlü içimden gelmemişti, şimdi de yapacak daha iyi birşey bulamadım :))

malumunuz birinci dönem içerisinde üç(3) kere tatile çıkmış bulundum, bu da haliyle yollar konusundaki deneyimlerime deneyim kattı (bkz: bayram part 2 yol önerisi) mesela az sonra farklı önerilerde de bulunabilirim.

işin garibi yoldayken bitmek bilmiyormuş gibi gelen yolculuk tatil mekanına ya da odama gelip dinlence için yatağa yattığım anda siliniyor. ayrıca sevmeye başladım sanırım bu durumu artık, ilginçtir..

sizlere reklamda vererek Kamil Koç firmasının rahat hattından bahsedeceğim biraz. zaten bilinen sevilen bir hat bu bahsettiğim ancak bilmeyenler için otobüste iki sıra çiftli koltuk yerine bir sıra çiftli bir sıra tekli kolduk mevcut -haliyle teklisi daha pahalı :)- böylece adı rahat olmuş oluyor. neyse bu hatta bindiğimde garip bir şekilde koltuğa koyulmuş bulunan kulaklığın üzerinde dışına geçirilecek kılıfın bulunduğu birde poşet buldum. dedim ki acaba zaman bulamadılar da sadece poşeti mi koydular. daha sonradan bambaşka bir fiyaskoyla (ya da rahat hattın prosedürü mü budur bende anlamadım ya neyse) karşılaştım. üstteki kırmızı zımbırtıya basıp hosttan yastık istediğim zaman kendisi bana yastığı ve kılıfını da ayrı ayrı verdi. gece gece otobüs yolculuğunda yastık kılıfı geçirmek sanırım hayatım boyunca yapmam gerekeceğini düşüneceğim sınırlı sayıda şeylerden biridir ama bu da geldi başıma :)

ayrıca yollarda ağlamayan bebeklere bayılıyorum ben, ağlamadıklarından mıdır bilinmez sanki ekstra bi sevimli oluyorlar :))

neyse bakalım bundan 17 gün sonrasında da evime doğru havayoluyla yollanıyor olacağım, sizlere kardeşimle aramızda geçen telefon kouşmasından bir alıntı yaparak kapatıyorum bu ilginç yazıyı:

Cansu: 1 aydan az kaldı dimi gelmene?
Ben: evet bak 17 gün falan kaldı
Cansu 15 tatildekinden fazla ama...

görüşmek üzere, baş baş...

Hiç yorum yok: