25.12.09

yurttan nağmeler/10

selam millet. nasıl oluyor da bu kadar kısa sürede yazıyorum bu sefer bende şaşırmış durumdayım ancak 3-4 gün içinde çok güzel 2 adet konu çıktı. sizlerle paylaşmadan geçmek istemedim bunları.

birinci konum dün kendisini bizzat izleme fırsatı bulmuş olduğum Sertab Erener. zaten kendisinin sesine hayran olmam yetmezmiş gibi canlı performanslarına ölüp ölüp dirilerek, eriyip biterek tanık oldum. nasıl oldu bu iş peki? Lokal Anestezi diye bi adet talk show programı varmış. ne zamandan beri var nedir ne değildir hiç duymamıştım hayatımda düne kadar. ancak dün programın Odtü de yapılmış olması vesilesiyle gittim. Sertab'ta çok çok mükemmel 4 adet canlı performans sergiledi bizlere. o şekil yani. ancak sunucu adam "tarz" olarak bi şapka takmış (ne deniyor o tip şapkaya emin değilim, resimden bakın söyleyin lütfen) bu şapkayı hiç çıkartmadığı için kendisini sokakta görsem tanımam yani... ayrıca sesi de kötüydü. bize bunu programın girişinde şarkı söyleyerek kanıtladı bizzat :) öyle böyle eğlenceli bi programdı ama. bi daha gelsin bi daha giderim yani. duyarsanız sizlere de gidin derim



ikinci konu olarakta bugün birkaç saat önce tanımış olduğum langırt oyuncusu bi kızdan bahsedeceğim. arkadaşının söylediğine göre 12 yıldır langırt oynuyormuş kendisi. biz oyun salonuna 2 kişi gittiğimiz ve teke tek oynamayı sevmediğimiz için en yakındaki 2 rakip adayı olan 2 kişiyi çağırdık. neyse geldiler oynadık. iyi ki 12 yıllık olanla aynı takımda olmuşum arkadaş :) arkadaşlarla aramızda "en iyi kaleci hanginiz aranızda?" sorusuna parmakla göstereceğimiz kişiye defalarca ardı ardına gerek kaleden gerek orta sahadan golleri sıralayıp durdu. mükemmel bir oyundu. böyle rakipler istiyorum ben hep :p

yeni konu olarak şimdilik birşeyim yok. ancak yılbaşında İzmir'de bulunacağım. perşembe gününden pazar akşamına kadar oradayım. beni görmek isteyen olursa eğer ulaşıversin (imza da verilecektir :P)

haydi sevgili okur. eğer yeni yıla kadar tekrar yazmaz isem şimdiden mutlu yıllar geçirmenizi diliyorum. görüşmek üzere...

dipnot: seri halinde başladığım yazıların 10. sunu yayınlamış olmaktan gurur duyuyorum :)

dipnot 2: resimde ne çok gnctrkcll yazıyormuş be arkadaş

Hiç yorum yok: