19.10.09

ORT

ORT?

tabi ki bileniniz var ama maksadım başlıktan dikkat çekmekti sevgili okur. neyse bakalım başlayalım.

nedir ORT? ORT = Odtü Radyo Topluluğudur. bugün (aslında saat itibariyle dün) kendilerinin ilk derslerine katılmış bulundum ve doğrusu tanışma toplantısındakinden kat kat daha çok zevk aldım kendilerinden.

özet geçmek gerekir mi? gerekse mi ya da karar veremedim. neyse derste az bişeycik radyo temel kavramlarına değinildi, ardından çıktık Radyo Odtü'nün yayın merkezine (doğru kelimeye karar veremedim bi türlü ya umarım "yayın merkezi" en uygunudur). pek bi gaza geldim oraları görünce, böyle müzikleri falan düzenliyorlar arada anons geçiyorlar, çok tatlıydı.

ardından da gittik çarşıda yemek yedik. zira orada sigarasından rahatsız olup olmadığımızı sorup, olduğumuz cevabını aldığı halde 4 adet sigarayı tüketen bi insan modeliyle yan yana oturdum. pek bi boğucuydu o kısım ama onun dışında yemekte gayet eğlenceliydi.

üstüne de Diren, Caner, Daçe, ben bi langırt oynamışız evlere şenlik (Daçe ye isminden çok bu şekil hitap ediliyor diye böyle yazayım dedim bakalım ya neyse) 55 top aldık, ama 5 maç üzerinden gitmek yerine toplamdan gidelim denildi. Caner ve ben açık ara farkla yenildik sanırım. 20-14 ten sonra saymayı bıraktım çünkü :) ancak 55 üzerinden de oynadığımızı söyleyemem. Caner bi tebriği hakettin sen burdan :) saygılarımı sunarım! adam kaleye girmiş topları tutup geri çıkartıyor eliyle. sayesinde 70 topu vurmuşuzdur hani :):)

eğlenceli geçen bi pazar gününmün ardından kafamda kalmış artıklar bunlar, sağolasın ORT, eğlendirdin bizi :)

görüşelim okur ;)

baş baş...

Hiç yorum yok: