15.10.09

yurttan nağmeler/3

bu konuya düşündüm düşündüm "yurttan nağmeler" başlığı gider mi gitmez mi diye karar veremedim. umarım doğru etmişimdir de etmişimdir gibi geliyor :)

öncelikle az önce öğrenmiş bulunmaktayım ki (ki bu sefer gerçek) pazartesi günü yeni liste asıyorlarmış, postalanıyor muyuz heyecanıyla beklemekteyiz.

gelelim asıl konumuza. sevgili okur burda "dc" adlı bi programda açılmış bi "hub" var, bildiğin p2p yapıyorsun aslen. ancak hızı 17 MB/sn gördüm bir sefer, hani pek bi hızlı. ne indirsem şaşırdım, gözüm döndü karar veremez oldum. normal yollu p2p ye (nasıl yapılmıştır aklım ermez ya vardır bi yolu) öyle bi sınırlama gelmiş ki en çok 1 KB/sn gördüm kendilerinde, dedim dc şart. sonunda böyle oldu işte. diyeceğim şudur ki makul ücretler karşılığında dvd istekleri alınır efendim. (bkz: korsana evet)

ha bir de bilardo öğrenmiş bulunmaktayım. şimdilik "9 top" adlı oyunla sınırlı kalsam da zamanla kendimi geliştireceğim. O'Sullivan ı o kadar izledikten sonra "snooker" öğrenmemek ayıp olur diye düşünmekteyim. rakip aramaktayım, duyurulur! :)

ayrıca öğrenci toplulukları konusunda ilerlemekteyim. şu anda 3 topluluğa üyeyim ki bunlar pazartesi günü 5 e çıkabilir. bakalım kaç tanesine devam söz konusu olacak. kim eğlendirirse ona gidicez artık :)

dipnot: karar verdim de yazarken yazı cidden "yurttan nağmeler" içeriğine uygun oldu, yurt ve kampüs hayatı. güzel karar vermişim kutladım kendimi :)

pek bi kısa oldu sanki ya hadi arayı açmam söz ;)

baş baş...

1 yorum:

Direnk dedi ki...

9 topu bitir, amerikanı da geliştir sonra biraz da 3 top oyna, ondan sonra biraz da snooker'ı geliştir sonra haber ver oynayalım senle (bu süreç 1 yıl falan alıyo yaklaşık)

yarın derse gelirsen görüşmek üzere..