12.7.09

blog özlemi

Evet sevgili okurlar tekrar ben geldim. Kısa bir tatilin ardından yine kısa bir süre (en çok 2-3 gün) buralardayım tekrardan. Neyse efendim size dedim bir önceki yazıda kuzenin kablosuzu sömürür tatil resimleri atarım falan ama resimler yolu geçip tatil mekanlarımda da bolca resim çekilip edildiğim için ekleyecek resim sayısı hayli arttı. E madem buraya bakıyorsunuz illa ki çoğunuzun bi facebook u falan vardır. Oraya atacağım resimleri birare sonra oralardan bakarsınız.

Hani ben bu kadar zamandır yokum ya ne yaptım ne ettim kesin merak etmişsinizdir(?). İşte en son ve en boş yazımı yazdıktan 2 gün kadar sonra Fethiye'ye geçtim dayımın yanına. Dayımın çalıştığı otelde güzelinden 3 gün geçirdim. En çok güldüğüm mevzu gittiğim sabah güvenlik arandığında geçen mevzuydu. Bir adet bayan müşteri şikayet etmiş "Horoz ötüyor" diye. Yani horozdan sabah sabah başka ne yapmasını bekleyebilirsin ki sen? Gitmişsin tatil köyüne ki ciddi köy mekanıydı. Tabi ki ötecek o hayvancağız. Yazık başka bi abim de bisikletle gidip suç mahaline susturdu mu ne yaptı ben de bilmiyorum. Kendime hoşsohbet birkaç abi arkadaş falan da edindim sonra gittim Antalya'ya.

Laaan orda bi lunapark var aranızda manyak olan herkese öneririm :) Ben ki şu zamana kadar binmiş olduğu en manyak cihaz makas olan (aka kamikaze-explorer vs.) kişi orda jüpiter ismi takılmış bir cihazla karşılaştım. Ufaktan mekanizmayı özetlersem makasın bi kolunu alıyorsun, alttaki kafesi çıkartıp yuvarlak platformu yapıştırıyorsun bir güzeel. Ardından platformumuz kendi ekseni etrafında dönerken bu makasımızın kolu da aynı şekilde dönüp duruyor. İşte aranızda benim gibi midesi bulanacağı kesinkes belli olduğu halde manyaklık peşinde bulunanlara o cihazı ve türevlerini öneririm. Yalnııız Hilal'i bilenler bilir yanınıza Hilal gibi bir organizma almayınız :):)

Başlığı da blog özlemi koydum dedim vardır yazacak bolca şeyim ama anca bu kadarcık çıktı yahu. Zaten güzel de olmadı lan ne beceriksizleştim bu aralar ben böyle...

Anaam sabaha da ÖSS puanları belli oluyor herkes için hayırlısı...

Ufak müjde (kime göre, neye göre?): Avatar'ı bitirdim How I Met Your Mother'a başladım. POP 1 i bitirdiğimi yazdım mı hatırlamıyorum ama POP 2 de bitti 3 e başladım. Neyse yine saçmaladım saçmalayacağım kadar hadi kaçem ben :)

Baş baş...

Hiç yorum yok: