8.8.09

Türkçe Dersi

Aman Allah'ım 1 ay olmuş nerdeyse son yazdığımdan beridir. Çok özür dilerim sevgili kısıtlı sayıdaki okuyucum ama taşınma merasimi falan işte... Çoğunuzun bildiği bi kısmınızın da yeni öğreneceği üzere Kars'a tayin çıktığından dolayı (çıktığından dolayı??) bizim evde bi toplanma vardı, her tarafta koliler, "The Others" filmini hatırlatan odalarımız falan vardı bizim. Neyse çok şükür öyle ya da böyle taşındım geldim :)

En son yazdığımda sınav sonuçları falan açıklanmış mıydı hatırlamıyorum ama sanırım ODTÜ'lü olacağım şu yakınlarda bu da yeni bi duyuru olsun hepimize :)

Herhalde büyük çoğunluğunuz Kars'ı daha önce hiç görmemiş olduğundan sizlere biraz tanıtayım buraları. --Hadi lan daha 1 hafta olmadı oraya gideli ne tanıtması?-- Neyse efendim Erzurum misali buranın da bi tanecik caddesi var, ama ne o kadar uzun ne de o kadar güzel. Hiçbirşey yok desem yeridir. Bi atlı bi de aslanlı yolu var. Atlı yolun girişinde bi sinema varmış dediler sinemanın içine girmeye korktum, başka herşeye benziyordu o derece yani... Sevemedim abi 1 kere çıktım gezdim çarşıda o kadar.

Bu arada zaten şehir merkezine de uzağız yürüsen yarım saat, anlayacağınız çok sıkıcı burası :s Yani yeni olay yazmam harbi zor olacak buralardayken sizlere... Bir an önce yerleştirilsem de ODTÜ'lü olsam (Amiiiin!).

Buraya gelmeden önceki son günümde Erzurum'da gittim dershaneye Burak ve Sait'le son 1 gün geçirmek için (yaz kursları Türkçe dersleriyse son sürat başlamış durumda). Neyse efendim gittim bunların 2 saatlik mola saatlerinde sonra çıktık gezdik falan. Sonra içeri bi girdim hani hoca gelene kadar takılayım misali, sonunda zorla sınıfta oturttular beni de derse (aslında dersin eski sınıfımda oluyor olması da buna büyük bir etkendi tabi ki, yoksa kolay kolay Türkçe dersine hem de TEKRARDAN girmem ben :D) Neyse hoca derse giripte testleri dağıttığı zaman fark ettim ki test çözmeye çözmeye işaretlemeyi falan unutmuşum be :S Ben böyle kocaman kocaman karalardım doğru/doğru olduğunu düşündüğüm şıkkı ama bu sefer "Acaba sadece etrafına bi yuvarlak mı çiziktirsem?" düşüncesini atamadım bi türlü kafamdan. Çok ilginçti yani :) Dediğim şudur ki sevgili arkadaşlar lise bitti diye kalem bıraktığıma pişman oldum kalemle yabancı kaldık :) Bulmaca çözmek için dahi olsa kalemleri bırakmayınız ara sıra arkadaşlığınızı pekiştiriniz :)

Klavye bağımlısı oldum çıktım lan :) zaten yazım çirkindi daha da çirkin oldu :) Neyse efendim yine geldim saçmaladım ettim ama böyle düşünmeksizin yazı yazmayı özlemişim. Sağolasın blogcan ım diyorum ve şimdilik veda ediyorum. Baş baş :)

Hiç yorum yok: