29.6.09

Last Night On Earth

Yok başlık kadar karamsar olmayacağım merak etmeyin (nasıl giriş be bu?). Başlığın sebebi Erzurum daki son saatlerimi geçiriyor olduğum için aslında. Ama dinlediğim Green Day şarkısının ismini koyayım dedim :) Kısa bir süreliğine (ki sanırım gerçekten kısa olacak ama emin değilim, neyse işte) internette pek bulunamayacağım. O yüzden bu gece birşeyler yazayım dedim.

Kocaman 2 yıl geçirdim burada. Yepyeni bir ortama ısınmak zorunda kaldım herzamanki gibi falan işte. Bu sefer biraz zor oldu aslında çünkü benden önceki 2 yılını da beraber geçirmiş bir sınıfa girdim. Karıştım ama zamanla aralarına :) Geçen yıl pek bi atraksiyon yaşamadım (bu yıl da yaşamadım aslında). Tiyatro mevzusuna girdim, ama arkadan müzik çaldım sadece. Bir de beni deli eden bir adam vardı. "Şimdi şu ışık olacak abi. Yok hayır o değil..." şeklinde derdimi pek anlatamadığım birisiydi :D Onun dışında geçen yıl pek birşey olmadı. Yazın gittim Kıbrıs'a Begüm'ü gördüm falan. Okul gezisi yerine Kıbrıs'a gitmek için ailemi ikna etmiştim. Harbi güzel başarmışım ama :D

Neyse işte bu yıl dershanede Sait ve Burak'la tanıştım. O ikisi sayesinde güzel geçti şu sıkıcı ÖSS yılı. Herzamanki gibi muhteşem 2 dost buldum kendime, ne başarılı adamım ben :) (heey kendimi övmeden de geçmem hiç :D). Bugün de o ikisiyle gayet güzel bir gün geçirdim. Galiba Temmuz sonuna doğru yine Erzurum'a döneceğim ama bugünü uzun bir süre görüşmeyecekmiş gibi geçirmek çok güzeldi (9,5 saat geçirdik az değil :D).

Şimdi size tatil planımı yazayım şimdilik, sonra yine zaten tatil içerisinde de yazarım illa ki. Öncelikle burdan İzmir'e gideceğiz, ordan da ben biraz erken ayrılıp Fethiye'ye dayımın yanına geçeceğim. 4 günlük bir plan var ama eğer paramı idareli kullanabilirsem 4. günümü Antalyada Hilal'in yanında geçirebilirim (neyse ki tasarruflu adamım :)). Ordan da Mersin'e geçeceğim. Aile fertlerim de oraya gelecekler :) Orada da Veyselle falan takılacağız işte. Öyle böyle bir tatil geçireceğim (bundan banane diyenler olabilir, saygı duyarım :))

Neyse işte bir süre internet aleminde bulunmayabilirim, beni merak etmeyin (sanki çok konuşanım varmış gibi :( :P)

Hadi baş baş...

Hiç yorum yok: