23.6.09

Boşluk

Evvvet, çok kısa bir aradan sonra tekrar ben. Msn den yapılan yorumlar doğrultusunda tekrar şevke gelmiş bulunup yazmaya koyuldum. Bugünkü konumuz boşluk:

"Boşluk nedir?" diyerek başlıyoruz konumuza. Boşluk çoğu zaman kişinin düştüğü tamamen psikolojik olan"hiçbir işe yaramama" hissidir. Ancak ben bugün çok daha güzel anlamda olan boşluktan bahsedeceğim. İçinde bulunduğum ve hiç şikayetçi olmadığım boşluk.

Sebebi çok şükür ki sınavı atlatmış olmam (birkaç yazıda daha bahsederim, her ne kadar atlatmış olsam da etkisi tam olarak kalkmadı sonuçda :D). Bu ne kadar güzel bir boşluktur Allah'ım. Şükürler olsun ki artık ne ders çalışmak zorundayım ne de başka bir şey :D 3 aylık istediğimi yaparım sürecim var ve bunu gerçekten güzel değerlendirmeyi düşünüyorum :D

Öncelikli olarak yaptığım iş, bir önceki yazımda da bahsettiğim gibi bilgisayarımla bağlarımı birleştirmek. Bunu nasıl yapıyorum? Öncelikle oyunlar sayesinde (her ne kadar çoğu oyunumu Veysel sevmese de)(sanki ben onunkileri seviyorum hıh :P). Şu ana kadar "Crysis" ve "Crysis: Warhead" i bitirmiş bulunmaktayım. Şimdi "Prince of Persia" serisine başladım. Bundan sonrakiler konsunda henüz bi sıralama yapmadım ama elimdekileri sayayım. "Farcry 1-2" "The Matrix: Path of Neo" "The Sims 3" . Son olarakta Caner'den aldığım tavsiyeyle "Mirror's Edge" inmekte şu anda. Bu yaz çıkmasını beklediğim 2 tane de oyun var sırada. "Assassin's Creed 2" ve "Harry Potter 6". Temmuz başlamadan önceki şu son birkaç günümde (yani internetimden kopmadan önce) bana oyun tavsiyelerinde bulunmanızı rica etmekteyim sizlerden sevgili okuyucular :)

Diğer uğraşımsa tabiki internet :D bunu zaten burda olmam yeterince açıklıyor ya neyse. Son uğraşımsa arkadaşlarla gezmek tozmak boş boş yürümek vb. aktiviteler. En zevk aldığımda bu tabi ki... Ne garip adamım ben be. Burdan burdaki özellikle birkaç kişi için ayrılmak istemiyorum ancak bi yandan da Veysel için Mersin'e gitmeyi çok istiyorum. Bu da başka bi boşluk benim için :)

Neyse gayet gereksiz ve esprisiz bi yazı oldu sanırsam ama zaten başlıkta pek dolu sayılmaz :D

Son olarak ilk yazımda neden yapmadığımı ben de bilmiyorum ama Veysel'e teşekkür ediyorum. Sayesinde buldum da blog adını falan. Sağolasın Veysel :D

baş baş...

Hiç yorum yok: