12.2.10

oyun çılgınlığı

ne kadar çılgın bir insan oldum ben yahu, kaçıncı çılgınlıklı yazım bu bilmiyorum ama oldu sanki epey, heheh

neyse, çıldırdım arkadaşlar. boş zaman deli etti beni. ne oynasam ne oynasam şeklinde dönüp dolaşıyorum. zaten bioshock 2 oynuyorum da sindire sindire zevkini alarak oynuyorum. yoksa modern warfare lerdeki gibi çat diye biter falan, gerek yok hiç.

onun dışında zaten facebook sağolsun oyun ve video sitesine döndü. oranın oyunlarında vakit öldürüyorum biraz da. en sık oynadığım texas hold'em poker. bi kaybedip bi çıkmasam tam olacak sevgili okur. şans gönder bana, bişey yap. olmadı oyuna giripte belli bi chip miktarına ulaşıp bıraktıysanız, chiplerinizi bana yönlendirseniz de olur. hadi okur, aslansın sen, yaparsın sen...

bi de bejeweled blitz oynuyorum. kendi listemde 3 haftadır birinci sıradayım, ama kendimle yarışmadan edemiyorum. elmasları birleştirip şangır şangır patlatıyorsunuz falan, zevkli. hem gelin bana rakip olun. kendimle yarışınca sıkılıyorum :p

sonraa scarab solarite var, farklı bi çeşit fal kendisi. girin görün valla özetlemesi güç bişey, uğraşamayacağım şimdi onunla

son olarak ta bouncing balls var. o da eski klasik oyunlardan, top üstüne top atıyorsun falan filan. ama orda bi türlü rekor kıramadım. azimliyim ama olmuyor. hayırlısı diyorum.

başka önerileriniz olursa beklerim arkadaşlar. aynı oyunlar sıkmasın. hem siz de girin nasibinizi alın o oyunlardan, gençken yapılacak 101. şey diye başlayıp devam ediyor onlar sırayla ;)

bir de şu paylaşım çılgınlığı var okurum. değinmeden edemem. o çılgınlığa henüz sarmadım ben çok şükür de geçen gün baktım, bir adet arkadaşım 3 er 5 er dk lık bi dünya klibi 1(bir)er dk arayla paylaştı. yavaş ol diyecektim de baktım hızını alamamış görmez beni falan bıraktım öyle. biraz sakin olalım arkadaşlar. izlemeden paylaşmayalım en azından, ayıp ama...

bu gecelik bu kadar benden, yurduma dönünce farklı olaylar falan olur anlatırım yine. hadi baş baş...

Hiç yorum yok: