30.9.09

yurttan nağmeler

konumuz başlıktan sanılabileceği üzere TSM vb. bir konuda değildir. öyle zannedipte okumaya başlayanınız varsa bıraksın gitsin :)

sanırım bu da benim seri halindeki yazım olacak sevgili okurlar (en azından bana öyle gelmekte)

neyse belki bildiğiniz belki de bilmediğiniz üzere pazartesi günü yurduma gelip yerleşmiş bulunmaktayım. 2. yurt dediler, asistan yurdudur aslen dediler, kraldır dediler (onlar demesede özelliklere bakınca zaten benim gözümde kral olmuştu). şans bu ya ben de geldim 2. yurda geçici yerleştirme olarak girdim kalıyorum. kısa bi özet yaparsak 4 adet 2 kişilik miniminicik oda yan yana durmakta ve bu 4 odanın birlikte kullandığı mutfak+banyo+wc den oluşan bi alanımız bulunmakta.

neyse gelmişiz yerleşmişiz, tanışıp etmişiz 3. günün sonlarına gelmişiz (yazım tarzım çok mu saçma oldu?) derken az önce öğrendiğimiz bi bilgiye göre hepimizi yarın postalayacakları haberini aldık. hayır hepimiz böyle tanışıp güzelinden bi muhabbet kurmuş olmasak bu kadar üzülmicez de adamlar sağolsunlar yaptılar yapacaklarını. bir de wireless var dediler de nedendir bilinmez yapmam gereken herşeyi yapmama rağmen girememekteyim bu da ayrı bi konu.

neyse böyle serzenişle dolu bir yazı olsun istemiyorum yazı çok fazla (ki ilk başlık fikrim "yurda serzeniş" idi). o yüzden biraz buradaki hayattan bahsedeyim istiyorum.

öncelikle bu 4 odadan 1 tanesinde iş bu ya sınıftan bi arkadaş düşmüş. bi de sadece ikimizin öğleden sonra dersi var, herkes gidiyor biz sessiz sessiz yatıyoruz pek bi keyifli oluyor sabahları :) (oluyordu fikrine alışmam gerekecek sanırım) sonra kahvaltı ders odaya geri dönüş, akşama birlikte ödevleri yapma karşılaşştırma takıldığın yerleri sorma falan, hem eğlenip hem öğrenir olduk, pek bi keyifliyiz anlayacağınız :) gerisi de ilk izlenim olarak iyi insanlar çok şükür.

neyse acaip sıkıcı bir yazı olarak gitmekte olduğunu düşündüğüm için bugün markette duyduğum ve adamı rencide etmemek üzere kendimi gülmemek için zor tuttuğum cümleyi aktaracağım sizlere. de hadi buyrun o zaman:

evet efendim doğru tahmin ettiniz, çıktık markete gittik. alışveriş yaptık bi de üstüne, bak sen bize :p neyse tam dışarı çıkmak üzereyiz, para üstünü bekliyoruz ki bir de ne duyayım. arkadaki bay kasiyer bizim geçtiğimiz kasadaki bayan kasiyere bir adet 50 lik uzatıp "şunu bi parçalar mısın?" demesin mi? :D

dipnot: "yurttan nağmeler" adlı muhtemelen seri olacak yazı dizisi yurtta ve kampüste yaşamış olduğum gerçek olaylardan alıntı olacaktır (belki de arkadaşların yaşadıkları da olur tabi). tüm kahramanlar gerçek hayat ürünüdür :)

Hiç yorum yok: