27.9.09

bay hg- bay bi

"pek bi az zaman geçti bu sefer de be!"

dimi ama? neyse idare edelim bakalım. bugün ve dün yaşadığım birkaç şeyi aktarasım geldi, onlardan bahsedeyim dedim ben de.

öncelikle sınıfım hoşuma gitmeye başladı, insanlar "heeeheee yanlış söyledi, şuna baaaak!" şeklinde saçma sapan hareketlerde bulunmuyorlar. en sevdiğim özellikte bu zaten. büyümüş müyüz nedir? :) neyse bi de hocamız bize ilk gün bi oyun oynamıştı.. tahtaya sayılar yazıp resimler çizip "bunlar benimle alakalı şeyler, bil bakalım ne?" şeklinde (off course in English) :) ikinci gün de aynısından bize yaptırdı. kağıtlara sayılar yazdık sonra gidip birbirimiz hakkında tahminlerde bulunduk falan. hem eğlenip hem öğrendik :) ayrıca artık sınıfta "Edirne'de doğan ama bir daha hiç görmemiş olan çocuk" olarak bilinmekteyim. öyle de belli ettim kendimi egoist miyim neyim? :)

neyse asıl konuma gelecek olursam. bugün ailecek yenilenmiş olan gençlik parkına gittik, kardeşimle kocaman kaydıraktan kaydık, cam labirentte yolumuzu bulamadık vs. bunlar önemsiz detaylar. gelelim benim asıl gözdem olan ve kuyrukta beklerken deli olmuş bulunduğum alete. öncelikle buyrun resmi, ardından da gerisi:



resim aydınlıkken çekildi ancak ben akşam vakti bindim, akşam vaktine de haliyle sıra artmış bulunmaktaydı. neyse zar zor, yaka paça koptum aileden gittim girdim kuyruğa bi güzel. ardından iki insan (biri bu alete binmek istiyor diğeri hor görüyor) arasındaki konuşma şöyle gelişti. aslında gelişmedi kuyruğa girmelerinden ben binene kadar alete aynı şekilde devam etti, benden sonra neler olmuştur bilemem. neyse:

hor gören: abi valla bunda bişey yok, baksana sadece 3 kere dönüyor
binmek isteyen: a...
hg: baksana abi aha bak şu turda bi takla atıyo bi tek bu işte
bi: güz...
hg: ya ama bi o takladan sonra zaten yavaşlıyor
bi: be...
hg: zaten çığlık bile atmıyorlar abi gel bak şu diğerine binelim...

bu konuşmanın aynısı dediğim süre zarfında defalarca tekrarlandığından dolayı (aslında göreceğiniz üzere "bay bi" pek konuşamadı) dönüp "bay hg" ye "yeter lan gidin biniyorsanız diğerine binin gitmeyecekseniz de susun sıranızı bekleyin!" veya türevleri şeklinde çemkirecek oldum birkaç kez.

ayrıca gayette eğlenceliydi, bunu indiğim zaman "bay hg" ye söylemek isterdim doğrusu

sıradaki bira kokusu da bayıltacaktı ancak oyuncağa binip indikten sonra bunu hatırlayacak kadar bi kafaya sahip olmadığımın farkına vardım :)

çok boş bi son oldu sanki ya neyse!

hadi baş baş :)

Hiç yorum yok: